انتضار موعود

امام مهدی سالهاست که منتظر ماستـ ـ ـ ـ ـ

انتضار موعود

امام مهدی سالهاست که منتظر ماستـ ـ ـ ـ ـ

شمیم نرگس

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ق.ظ

به هر بهانه ای که من

    تو را خطاب میکنم🌸


به هر بهانه ای که تو 

    مرا جواب میکنی🌺


به هر ترانه ای که من 

    تورا ستوده ام،چرا🍁


نظر نمیکنی وبازهم 

      مرا عذاب میکنی🌼


به هر شبانه ای که تو

     به خواب من نیامدی🌹


اگر که آمدی بمان 

       چرا شتاب میکنی؟؟؟


به هر کرانه ای که من

    خیال میکنم تو را🌸


تو بیش از آن کرانه ای 

     که بازتاب میکنی🌺


به واژه های شعر من

     تویی که رنگ میدهی🍁


نه یک هجوم ساده ای 

        نه!انقلاب میکنی🌼


در انتظار جمعه ای 

  پر از شمیم نرگسم

       که جز عاشقان خود

             مرا حساب میکنی؟؟؟


                     🌷  تقدیم به تو ای تک ستاره روشن آسمان دلم🌷

                                           🌺مهدی جان🌺    شاعر:متخلص به گلی        

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۳

نظرات  (۱)

۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۳ محدثه زارع
ممنون عالی بود حتمابه وب های منم سری بزن
پاسخ:
ممنون از این که از وبلاگ من دیدن کردی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی